WEKO3
アイテム
ミャンマーにおいて形成されつつある3 つのビジネス・エコシステム
https://chuo-u.repo.nii.ac.jp/records/12118
https://chuo-u.repo.nii.ac.jp/records/121182a722fc4-23b2-4d79-9e35-1fc2bd713949
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2020-05-29 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | ミャンマーにおいて形成されつつある3 つのビジネス・エコシステム | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Three Business-Ecosystems Being Formed in Myanmar | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | ビジネス・エコシステム | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | メガストラテジー | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 非市場戦略 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 官民連携 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 新興国 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | business-ecosystem | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | mega-strategy | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | nonmarket-strategy | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | public-private partnership | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | emerging country | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者 |
丹沢, 安治
× 丹沢, 安治
|
|||||||||
著者別名(英) | ||||||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||||||
識別子 | 48496 | |||||||||
姓名 | TANZAWA, Yasuharu | |||||||||
言語 | en | |||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | This paper focuses on three business activities through which Japanese general trading companies have engaged in the formation of a business-ecosystem of Japanese companies in Myanmar, which is growing as an emerging country. It turns out that they play a major role in forming new markets for Japanese companies in emerging countries. In addition to new, important functions of general trading companies in emerging countries, general strategies resulting from these functions of Japanese companies in emerging countries were shown. | |||||||||
書誌情報 |
中央大学政策文化総合研究所年報 巻 22, p. 211-227, 発行日 2019-09-10 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 中央大学政策文化総合研究所 | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 1344-2902 | |||||||||
権利 | ||||||||||
権利情報 | この資料の著作権は、資料の著作者または学校法人中央大学に帰属します。著作権法が定める私的利用・引用を超える使用を希望される場合には、掲載誌発行部局へお問い合わせください。 | |||||||||
フォーマット | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |