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Analysis of TV Commercials in the Super Bowl Games : Advertising Activities of the Global Enterprises beyond the Pandemics
https://chuo-u.repo.nii.ac.jp/records/2000172
https://chuo-u.repo.nii.ac.jp/records/200017291fd2f84-b321-43db-8187-abc33fed50fd
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2023-09-15 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Analysis of TV Commercials in the Super Bowl Games : Advertising Activities of the Global Enterprises beyond the Pandemics | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | eng | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | The Super Bowl | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | TV commercials | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | cost of advertisements | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | pandemics of COVID-19 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Toyota’s CMs | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | brand loyalty | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者 |
IIDA,Asako
× IIDA,Asako
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抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | The Super Bowl, an American football game broadcast in the United States every February, features the world’s most expensive TV commercials. Its price exceeds $6M in 30 seconds, but global companies cannot ignore its publicity effect. Considering that there are more than 100 million viewers, people think the expense is not high. We discuss the value and influence of the Super Bowl TV commercials affected by the COVID-19 pandemic, focusing on the games broadcasted in four years between 2019 and 2022. Taking up the many advertisements of the automobile manufacturing industry showing their presence in the Super Bowl game, we examine the significance of the harmony with the social situation and the viewership of the advertisements. Finally, we propose what kind of commercials should be conceived to continue to generate brand loyalty and how Super Bowl advertising should be in the future. | |||||||||
言語 | en | |||||||||
書誌情報 |
ja : 国際経営学論纂 en : Journal of Global Management 号 2, p. 127-134 |
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出版者 | ||||||||||
出版者 | 中央大学国際経営学部 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 2436-6110 | |||||||||
権利 | ||||||||||
言語 | ja | |||||||||
権利情報 | この資料の著作権は、資料の著作者または学校法人中央大学に帰属します。著作権法が定める私的利用・引用を超える使用を希望される場合には、掲載誌発行部局へお問い合わせください。 | |||||||||
フォーマット | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |