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  1. 企業研究
  2. 第30号

ベトナム人消費者による製品の評価に関する研究―社会人と若者の比較―

https://chuo-u.repo.nii.ac.jp/records/8110
https://chuo-u.repo.nii.ac.jp/records/8110
357dc6d9-b7c1-4387-8f88-067241402256
名前 / ファイル ライセンス アクション
NoData_kigyoken1.pdf 本文を見る (123.0 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-04-12
タイトル
タイトル ベトナム人消費者による製品の評価に関する研究―社会人と若者の比較―
タイトル
タイトル Evaluation of Products by Vietnamese for Consumers: Comparisons between Persons in Young and Middle Ages
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 ベトナムの消費者
キーワード
主題Scheme Other
主題 製品評価
キーワード
主題Scheme Other
主題 社会人と若者の比較
キーワード
主題Scheme Other
主題 4 ヵ国の比較
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 奥本, 勝彦

× 奥本, 勝彦

奥本, 勝彦

ja-Kana オクモト, カツヒコ

Search repository
著者別名(英)
識別子Scheme WEKO
識別子 29290
姓名 OKUMOTO, Katsuhiko
言語 en
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This study is conducted as part of a country of origin study. In this study, it deals with how Vietnamese consumers evaluate products. In other words, it deals with how Vietnamese consumers evaluate 14 products produced in Korea, China, Japan, and the United States. This article investigates whether the image of the country has an influence on the product evaluation on this occasion.
書誌情報 企業研究

巻 30, p. 93-109, 発行日 2017-02-27
出版者
出版者 中央大学企業研究所
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1347-9938
権利
権利情報 この資料の著作権は、資料の著作者または学校法人中央大学に帰属します。著作権法が定める私的利用・引用を超える使用を希望される場合には、掲載誌発行部局へお問い合わせください。
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
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Ver.1 2023-05-15 17:54:37.017998
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